سلام مهندس خسته نباشید وانت با کیت omvl میکسری تو دور موتور ۳۰۰۰ به بالا وقتی روی گازه مدام چراغای کلید گاز قطع و وصل میشن نه اینکه پرش گاز داشته باشه میره رو بنزین سریع برمیگرده انگار اتصالی داره ecu عوض شده تمام مراحلی که فرمایش کردید هم انجام شده ولی نتیجه نداده.ممنونم
سلام
عالی بود
فقط یه مطلب:خروج گاز از کانال برنجی مرحله 2 به 3 خیلی مهمه
اگه از خروجی زیر هسته بوبین کوچک گاز خارج بشه مقدار زیادی هم از طریق کانال وارد مرحله 3 میشه راجب مکانیزم اون هم کاش توضیح بدید
باسپاس فراوان
این دوره کی فعال میشه
بسیار عالی👍
سلام مهندس خسته نباشید وانت با کیت omvl میکسری تو دور موتور ۳۰۰۰ به بالا وقتی روی گازه مدام چراغای کلید گاز قطع و وصل میشن نه اینکه پرش گاز داشته باشه میره رو بنزین سریع برمیگرده انگار اتصالی داره ecu عوض شده تمام مراحلی که فرمایش کردید هم انجام شده ولی نتیجه نداده.ممنونم
سپاس جناب کابلی عزیز عالی و مفید بود فقط یه چیز میمونه سایز ارینگ ها او اعداد به چی هست(میلی متر، ) یا چی هست
بسیار عالی و مفید بود سپاس
با تشکر فراوان از شما
بسیارعالی و کامل ممنون
https://www.amoozeshcng.ir/course/dorehfab
7 جلسه رابگان از دوره جامع تعمیرکار حرفه ای خودروهای دوگانه فابریک
https://www.amoozeshcng.ir/course/nasl1-2
این هم 3 جلسه از دوره گاز مقدماتی
سلام
عالی بود
فقط یه مطلب:خروج گاز از کانال برنجی مرحله 2 به 3 خیلی مهمه
اگه از خروجی زیر هسته بوبین کوچک گاز خارج بشه مقدار زیادی هم از طریق کانال وارد مرحله 3 میشه راجب مکانیزم اون هم کاش توضیح بدید
باسپاس فراوان
آموزش عالی تشکر
سلام مهندس عزیز. در رابطه با سوراخ دیافراگم گوشواره ای و نشتی گاز که به مرحله ی سه میزنه صحبت نکردین