خیلی عالی فقط جناب مهندس من نیسان لواتو داشتم که هنگامی که شیلنگ خلع مانی فول متصل است فشار بالا می رود وخودرو در حالت سلو بد کار می کند وبا قطع کرده شیلنگ مشکل حل میشه دیافراگم هاتعویض شده هسته تعویض شده وسرویس های رگلاتور انجام شده مشکل چی هست؟!
سلام تو بخش اول تعمییرات رگلاتور لواتو نیسان اشاره ای به اموزش تعمییر رگلاتور لواتو پراید کردید که فیلم مجزا تهیه شده ولی تو پکیج اموزش پلاس 2 همچین فیلمی وجود نداشت
سلام عالی بود دوستان دوره های دیگه رم هم تهیه کنید خوبه
سلام خیلی عالی بود
سلام ممنون از اموزشهای شما ،استاد از پیچ تنظیم چه موقع باید استفاده کرد
با سلام.
از پیچ تنظیم برای تنظیم فشار خروجی گاز استفاده میشه که در این نوع کیت بین 1.8 ای 2 بار است که در دستگاه دیاگ قابل مشاهده میباشد
عالی
سلام خیلی عالی بود
ممنون مهندس کابلی عزیز
مهندس جان ممنونم مثل همیشه عالی بود
عالیعالیبودممنونمهندسبندههشتسالتواینرستهکارمیکنمآموزشواقعالازموبجابودبازهمممنون
سلام استاد عالی بود
فیلر فاصله بین هسته فشار شکن با اهرم دقیقا باید چند باشه
سالام استاد عالی بود فقط از عیوب بوبین و اینکه ورودی گاز به رگلاتور فیلتر داره یا نه توضیح میدید
یک فیلتر استوانه ای در مجرای ورودی گاز وجود دارد که برای مشاهده و تعویض آن باید پیچ ورودی گازی که بعد از مهره ممگی قرار داره رو باز کنید
قابل قبول بود ممنون.
سلام مهندس جان دست شما درد نکنه عالی عالی
سلام خسته نباشید خدمت مدیران گرامی دست شما درد نکنه بسیار عالی بود متشکرم از زحمات شما سپاسگزارم
وقتتون بخیر. مهندس در مواقعی که سوپاپ عمل میکنه بجز اینکه هسته فشار شکن و دیافراگم مرحله یک تعویض میشه سوپاپ هم باید تعویض بشه یا خیر
خیر در نود و هشت در صد اوقات نیازی به تعویض سوپاپ نمیباشد
وقت بخیر.مهندس درباره هسته سلوئید و بوبین اگه مطلبی هست بفرمایید تشکر
خیلی عالی فقط جناب مهندس من نیسان لواتو داشتم که هنگامی که شیلنگ خلع مانی فول متصل است فشار بالا می رود وخودرو در حالت سلو بد کار می کند وبا قطع کرده شیلنگ مشکل حل میشه دیافراگم هاتعویض شده هسته تعویض شده وسرویس های رگلاتور انجام شده مشکل چی هست؟!
ممنونم از توضیح کاملتون
سلام مهندس دستت درد نکنه .ممنون بابت دوره خوبتون
خسته نباشیدمهندس یه سوال زمانیکه دیافراگم آب ریگلاتورروبازمیکنیم زیردیافراگم یه صفحه نازکی بین دیافراگم وریگلاتورهستش دراوردن این صفحه مشکلی نداره
درجه یک
سلام خسته نباشید بسیار عالی بود
خیلی ممنون بسیارعالی
سلام دوره بسیار عالی هستش بخصوص اگه پکیج طلایی را تهیه فرمایید.
عالی بود
سلام دوره خیلی عالی ومفید هست بنده واقعا تا اینجایی که دوره را گذراندم برایم مفید ومطالب جدیدی یاد گرفتم تشکر
سلام تو بخش اول تعمییرات رگلاتور لواتو نیسان اشاره ای به اموزش تعمییر رگلاتور لواتو پراید کردید که فیلم مجزا تهیه شده ولی تو پکیج اموزش پلاس 2 همچین فیلمی وجود نداشت
استاد بینظیره
سلام خدمت اقای کابلی و همکارانش خیلی خوب وعالی هست
سلام خیلی عالی
خیلی عالی بود ازت ممنونم
سلام مهندس واقعا عالیه نوع آچار واندازه آچارو هم میگید واقعا سپاسگذارم
عرض سلا وخسته نباشد خدمت مهندس کابلی عزیز واقعا عالی بودتشکرمی کنم
سلام مهندس خسته نباشی حرف نداری عالی هستی ممنون
سلام
خدا قوت عالی بود👌
سلام عالی
👍
سلام عالی بود ولی فایل pdfکه توفیلم قولش روداده بودید تو پایین درس نبود
عالی.دمتگرم استاد کامل وبی نقص.تشکربابت نکته های حساس و کاربردی که بکرات تاکید میکنید.زنده باشید