آموزش باز و بست و سرویس رگلاتور لواتو نیسان زامیاد

عباس کابلی · ۱۳۹۹-۰۹-۰۸

اطلاعات دوره

مربی دوره

عباس کابلی
عباس کابلی نویسنده

بیش از 12 سال تجربه فعالیت در زمینه خودروهای دوگانه سوز

آموزش باز و بست و سرویس رگلاتور لواتو نیسان

ثبت نام و عضویت

رگلاتور لواتو نیسان زامیاد

نظر شما چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام ممنون از اموزشهای شما ،استاد از پیچ تنظیم چه موقع باید استفاده کرد

  2. عالی‌عالی‌بود‌ممنون‌مهندس‌بنده‌هشت‌سال‌تو‌این‌رسته‌کار‌می‌کنم‌آموزش‌واقعا‌لازم‌وبجابود‌باز‌هم‌ممنون

  3. سلام استاد عالی بود
    فیلر فاصله بین هسته فشار شکن با اهرم دقیقا باید چند باشه

  4. سالام استاد عالی بود فقط از عیوب بوبین و اینکه ورودی گاز به رگلاتور فیلتر داره یا نه توضیح میدید

  5. سلام خسته نباشید خدمت مدیران گرامی دست شما درد نکنه بسیار عالی بود متشکرم از زحمات شما سپاسگزارم

  6. وقتتون بخیر. مهندس در مواقعی که سوپاپ عمل میکنه بجز اینکه هسته فشار شکن و دیافراگم مرحله یک تعویض میشه سوپاپ هم باید تعویض بشه یا خیر

  7. وقت بخیر.مهندس درباره هسته سلوئید و بوبین اگه مطلبی هست بفرمایید تشکر

  8. خیلی عالی فقط جناب مهندس من نیسان لواتو داشتم که هنگامی که شیلنگ خلع مانی فول متصل است فشار بالا می رود وخودرو در حالت سلو بد کار می کند وبا قطع کرده شیلنگ مشکل حل میشه دیافراگم هاتعویض شده‌ هسته تعویض شده وسرویس های رگلاتور انجام شده مشکل چی هست؟!

+111 ثبت‌نام شده