آموزش باز و بست و سرویس رگلاتور OMVL پژو

عباس کابلی · 1399-08-20

اطلاعات دوره

مربی دوره

عباس کابلی
عباس کابلی نویسنده

بیش از 12 سال تجربه فعالیت در زمینه خودروهای دوگانه سوز

سرویس و تعمیر رگلاتور omvl پژو، سمند

ثبت‌نام کنید

سرویس رگلاتور OMVL

نظر شما چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام و احترام خدمت شما استاد گرامی.خسته نباشید.عالی عالی.علیرضا ثانی از مشهد

  2. آقای کابلی… دست شما درد نکنه ..عالی بود… بعد از ۶سال سی ان جی اولین استادی هستی که ریزه کاریها را دقیق گفتی..ممنونم

  3. سلام عالی بوداستادگرامی ممنونم.
    استادیادتون رفت سایزاورینگ های استفاده شده دررگلاتورomvlروبگیدممنونم

  4. سلام مهندس گفته بودین سایز اورینگها رو میگید

  5. خیلی عالی بود ممنون از شما🙏🌹

  6. واقعا عالی بود مهندس کابلی عزیز
    من ۱۵سال تجربه دارم ولی بازم چیزایی یاد گرفتم که حقیقت توجه زیاد نمیکردم ممنون واقعا🙏🙏🌹🌹

  7. خیلی خوب بود ولی مهندس سایز اورینگ ها رو نگفت

  8. سلام ممنون از شما استاد به نکات مهمی اشاره شد فقط سایز اورینگ ها رو نگفتین سپاس از شما

  9. سلام سپاسگزارم .با توجه به اینکه سالهای زیادی هست که این قطعه رو باز و بست میکنم تا به امروز که این فیلم آموزشی رو بطور کامل ندیدا بودم از اورینگ داخلی مربوط به زیر هسته فشار شکن اطلاعی نداشتم که و زمانیکه با این مشکل روبرو میشدم برای رفع اشکال دست به تعویض کل قطعه رزوه داره که سه راهی رگلاتور روی اون نصب میشه میزدم تا بتونم مشکل رو حل کنم . ممنونم از اینکه تونستم با دیدن این فیلم در بخش سرویس رگلاتورomvl پژویی خودم رو کامل کنم

  10. سلام ممنونم بابت تک تک نکته های مهم کلیدی که گفتین

  11. سلام استاد کابلی من بعداز ۸ سال سابقه کاری این آموزش دیدم خیلی خوب بود از شما تقدیر و تشکور می کنم

  12. مرسی از نکات ریز و حیاتی در مورد سرویس او ام وی ال

  13. با عرض سلام وخسته نباشید فراوان؛
    خدمت شما استادداناوفهمیده خودم آقای عباس کابلی عزیز وآقای مهندس ناصر عادلی فر عزیز،واقعا که دستتان درد نکند:
    اگر بخواهم در رابطه آموزش ها ومطالب دوره پکیج طلایی پلاس 2 بگویم باید خدمت دوستان که به دنبال این دسته آموزش ها می باشند عرض کنم که در نوع خود بی نظیر ودر سطح کشور نمونه آن را پیدا نخواهید نمودوکلیه مطالب واقعا کامل وبدون هیچ کمی وکاستی میباشد وقول معروف استاد عزیز حتی فوت آخر راهم(((فوت کوزه گری راعرض می کنم ))) پیش خودشان نگه نداشته وتمام مطالب را فرموده اند در پایان فقط می توانم بگویم واقعا واقعا واقعا دستتان درد نکند ودر تمام مراحل زندگیتان موفق وموید وپیروز باشید…

  14. سلام.واقعا عالی هستید جناب مهندس.بیست

  15. عالی واقعا کاربردی و مفید استاد

  16. سلام واقعا عالی دستتون دردنکنه ممنون که این اطلاعات رادراختیارهمکارانتان قراردادیدامیدواروم که سربلندوپیروزباشید

  17. خیلی عالی بود و نکات کلیدی داشت ممنون

  18. باسلام وخسته نباشید خدمت مهندس کابلی عزیزبسیارعالی ومفیدتوضیح داده شدولی منتظرسایزاورینگ شیروسط بودم ک انگاریادتون رفت همون کهنه هارو جاانداختین.ک دیگه کهنه های خودشوبردم اورینگ فروشیوحدود۲۰تااورینگ یکم ازسایزخودشون چاقترگرفتم وجاانداختم ک جوابم دادولی استانداردخودشوجاانداختم دوباره گازوآوردداخل رادیاتورآب

  19. بسیار عالی..بهتر از اونی که فکر میکردم..فقط اگه سایز اورینگها رو میگفتی خیلی خوب میشد

  20. سلام وخسته نباشید خدمت شما اقای کابلی ،ممنون بابت توضیحات دقیق وکاربردی تشکر

  21. درود فراوان خدمت مهندس کابلی و تیم🌹 زحمت کشیدن وقت گذاشتن درمورد همه نکات توضیحات کامل دادین.
    سوال من اینه که خودرو پژو هیچ ایرادی از فنی نداره ولی مصرف سوختش خیلی بالاست… سنسور ها و تایم شیم فیلتر و…. همه مرتب ولی کلا ۷۰ کیلومتر کار میکنه گاز تموم میشه .راهنمایی لطفا.

  22. سلام و عرض ادب خدمت مهندس کابلی خیلی عالی بود…مهندس در زمان جمع کردن رگولاتور همون جایی که اورنگ کوچیک میخوره لازمه که از اورینگ تفلونی مسیر آب(اورینگ سفید رنگ لاستیکی) استفاده کنیم یا خیر؟ ممنون میشم اگه جواب بدین

  23. علت سوت کشیدن رگلاتور،حتی دررگلاتورلواتوپرایدهم مشکل سوت کشیدن وداریم ولی شماتوضیحی ندادید،من هسته فشارودرلواتوتعویض کردم ولی بازم سوت داره،لطفاتجربه بدید

+859 ثبت‌نام شده