با توجه به اینکه اکثر ایرادهای مربوط به سیستم گاز و بنزین مشترک هستند لازم و ضروی است که تعمیرکاران خودروهای دوگانه سوز با روش عیب یابی سیستم های بنزینی نیز آشنایی داشته باشند و بخصوص در زمینه تعمیرات خودروهای دوگانه فابریک اگر در زمینه برق و انژکتور و نقشه خوانی اطلاعات کافی نداشته باشند دچار مشکل خواهند شد. بنابراین اگر شما در زمینه تعمیرات خودروهای دوگانه سوز فعالیت میکنید و قصد دارید در مسیر حرفه ای شدن گام بردارید این دوره برای شما بسیار بسیار مفید و ضروری خواهد بود.
سلام جناب آقای مهندس بسیار سپاسگزارم از لطف شما ممنونم راهنمایی خوبی را ارائه فرمودید
سلام مهندس بابت جمع آوری دوره ازتون تشکر میکنم اموزش دورتون عالیه حرف نداره
در یک کلام واقعا عالیه همه نکات ریز و مهم گفته شده
دوره ای فوق العاده ای هست ممنون از شما
سلام مهندس ممنون از این عالیتر نمیشه
مثل همیشه عالی و جامع کاربردی ممنون از تلاش بی وقفتون
اگه فایلpdf نقشه های ecu در اختیارمون می گزاشتین عالی میشد
سلام مهندس با اینکه من دوره درجه 1 اتو مکانیک را از بهترین مراکز فنی حرفه ای تهران دریافت کردم به روان ی گفتار و نحوه تدریس شما بیان نکرده بودند تشکر از نحوه تدریستان
سلام ممنون از تدریس خوب شما
سلام خدمت مهندس کابلی دوره بسیار خوبی هست وممنون که تجربیات خودتون رو در اختیار ما گذاشتین
سلام مهندس کابلی ممنون از شما که وقت گذاشتین واطلاعات خوبتون رو در اختیار ما گذاشتین
عالی بود
تشکر از آقای کابلی که زحمات فراوانی کشیدن
بسیار مفید بود تشکر از مهندس کابلی عزیز👌
با سلام وارادت بنده درزمینه برق خودرو چندین سال کار کرده و دوره های مختلفی را حتی در خارج گذراندم اما این پکیج واین نوع آموزش را بسیار کاربردی و مفید دیدم و یک بار فنی وعلمی بسیار عالی برای من بودلذا توصیه میکنم با گروه فنی مهندس کابلی همراه شوید.باتشکر
سلام مهندس کابلی، در ابتدا تشکر میکنم بابت دوره عالی که ارائه فرمودید
یک سوال در مورد سنسور اکسیژن برام پیش اومده، درخصوص سیگنال مثبت و منفی و پایه های مربوطه که فرمودید، منظورم گرمکن نیست
طبق برداشتی که از فرمایشات شما داشتم. با توجه به اینکه سنسور اکسیژن ولتاژ تولید میکند و در ادامه سیگنال مثبت و منفی به ایسیو ارسال می کند. یعنی یک موج سینوسی به ایسیو ارسال می شود ؟
طبق تجربیات خودم، به نظر باید یکی از پایه های منفی دائم و دیگری گزارش ولتاژ به ایسیو باشد ؟
ممنون میشم راهنمایی بیشتر بفرمایید. تشکر
ممنون مهندس جان عالی بود وکامل
سلام مهندس دوره آموزش جامع وکاملی بود همچنین روش ارائه و تدریس مناسب برای تمامی افراد دسته بندی شده بود فقط میزان وزمان ارائه نقشه نسبت به بقیه مطالب کم بود
بادرود.خسته نباشید جناب آقای مهندس کابلی.بجان خودم ی دونه ای.خدا شما را حفظ کنه.تمام مراحل و بخشهایی که آموزش میدید فوقلعادس منکه سوادم زیاد نیست خیلی خوب متوجه میشم
سلام استاد واقعا نکات جالب و ریزی اشاره کردید ممنون
سلام بسیار مطالب جدید وکاربردی بود ولی تصاور کارگاهی جاداشت بشتر گذاشته بشه
عالی بود
مفید بود
سپاس 🌹
واقعا عالی
سلام خداقوت عالی ودرجه یک بانکات ریزکه خیلی ازدوستان هنوز بی اطلاعند دمتون گرم.
سپاس از زحمات آقای مهندس کابلی بابت آموزش جامع و کاملشون.
با تشکر و کمال قدردانی استاد کابلی عزیز که از شهر علم وهنر اصفهان دوست داشتنی من به نوبه خودم از شما به خاطر آموزش های بی نظیر شما به خاطر پیشرفت جوانان ایرانی تشکر میکنم و خیلی عالی بود
بینهایت از شما مهندس کابلی بزرگوار وتمام عزیزانی که در تهیه وجمع آوری این پکیج ها واموزشهای بسیارمفید زحمت کشیده اندسپاسگزاریم.