سیستم سوخت رسانی و انژکتور خودروهای بنزین سوز

عباس کابلی · ۱۳۹۹-۰۵-۲۹

تعداد جلسات: 48 جلسه
سطح دوره: متوسط
مدرس: عباس کابلی

اطلاعات دوره

مربی دوره

عباس کابلی
عباس کابلی نویسنده

بیش از 12 سال تجربه فعالیت در زمینه خودروهای دوگانه سوز

سیستم سوخت رسانی و انژکتور

ثبت نام در دوره

بخش اول

فصل دوم

فصل سوم

فصل چهارم

فصل پنجم

فصل ششم

فصل هفتم

فصل هشتم

نظر شما چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام جناب آقای مهندس بسیار سپاسگزارم از لطف شما ممنونم راهنمایی خوبی را ارائه فرمودید

  2. سلام مهندس بابت جمع آوری دوره ازتون تشکر میکنم اموزش دورتون عالیه حرف نداره

  3. سلام مهندس ممنون از این عالیتر نمیشه

  4. مثل همیشه عالی و جامع کاربردی ممنون از تلاش بی وقفتون
    اگه فایلpdf نقشه های ecu در اختیارمون می گزاشتین عالی میشد

  5. سلام مهندس با اینکه من دوره درجه 1 اتو مکانیک را از بهترین مراکز فنی حرفه ای تهران دریافت کردم به روان ی گفتار و نحوه تدریس شما بیان نکرده بودند تشکر از نحوه تدریستان

  6. سلام خدمت مهندس کابلی دوره بسیار خوبی هست وممنون که تجربیات خودتون رو در اختیار ما گذاشتین

  7. سلام مهندس کابلی ممنون از شما که وقت گذاشتین واطلاعات خوبتون رو در اختیار ما گذاشتین

  8. عالی بود
    تشکر از آقای کابلی که زحمات فراوانی کشیدن

  9. با سلام وارادت بنده درزمینه برق خودرو چندین سال کار کرده و دوره های مختلفی را حتی در خارج گذراندم اما این پکیج واین نوع آموزش را بسیار کاربردی و مفید دیدم و یک بار فنی وعلمی بسیار عالی برای من بودلذا توصیه میکنم با گروه فنی مهندس کابلی همراه شوید.باتشکر

  10. سلام مهندس کابلی، در ابتدا تشکر میکنم بابت دوره عالی که ارائه فرمودید
    یک سوال در مورد سنسور اکسیژن برام پیش اومده، درخصوص سیگنال مثبت و منفی و پایه های مربوطه که فرمودید، منظورم گرمکن نیست

    طبق برداشتی که از فرمایشات شما داشتم. با توجه به اینکه سنسور اکسیژن ولتاژ تولید میکند و در ادامه سیگنال مثبت و منفی به ایسیو ارسال می کند. یعنی یک موج سینوسی به ایسیو ارسال می شود ؟

    طبق تجربیات خودم، به نظر باید یکی از پایه های منفی دائم و دیگری گزارش ولتاژ به ایسیو باشد ؟
    ممنون میشم راهنمایی بیشتر بفرمایید. تشکر

+236 ثبت‌نام شده