سیستم سوخت رسانی و انژکتور خودروهای بنزین سوز

عباس کابلی · 1399-05-29
تعداد جلسات: 48 جلسه سطح دوره: متوسط مدرس: عباس کابلی

دوره آموزشی سیستم سوخت رسانی و انژکتور

آموزش انژکتور
آموزش انژکتور
آموزش انژکتور

خلاصه مطالب دوره:

در این دوره 48 جلسه ای 0 تا 100 آموزش تنظیم موتور، دیاگ و نقشه خوانی به طور کامل و جامع ارائه داده شده است.

کارآموزان  پس از طی این دوره  به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند و بصورت کاملا حرفه ای نسبت به انجام  امور تنظیم موتور خودرو اقدام کنند .

مخاطبين دوره:

اين دوره به چه كساني توصيه ميشود.

با توجه به اینکه اکثر ایرادهای مربوط به سیستم گاز و بنزین مشترک هستند لازم و ضروی است که تعمیرکاران خودروهای دوگانه سوز با روش عیب یابی سیستم های بنزینی نیز آشنایی داشته باشند و بخصوص در زمینه تعمیرات خودروهای دوگانه فابریک اگر در زمینه برق و انژکتور و نقشه خوانی اطلاعات کافی نداشته باشند دچار مشکل خواهند شد. بنابراین اگر شما در زمینه تعمیرات خودروهای دوگانه سوز فعالیت میکنید و قصد دارید در مسیر حرفه ای شدن گام بردارید این دوره برای شما بسیار بسیار مفید  و ضروری خواهد بود.

اکثر افرادی که در زمینه تنظیم موتور و مکانیک خودرو فعالیت دارند بصورت تجربی و سنتی کار میکنند و با بسیاری از اصول عیب یابی، نقشه خوانی و مهمتر از همه پارامترخوانی دستگاه دیاگ آشنایی کافی ندارند، به همین دلیل از عهده رفع ایرادهای تخصصی خودرو بر نمی آیند. اگر شما استاد کار مکانیک خودرو هستید و یا در زمینه تنظیم موتور به شکل سنتی و تجربی فعالیت میکنید مطالب این دوره حتما برای شما مفید خواهد بود.

اگر قصد دارید به عنوان یک فرد تازه کار وارد حوزه تعمیر و عیب یابی خودرو شوید این دوره به عنوان پیش نیاز به شما توصیه میشود و شما قبل از هردوره ای ابتدا باید این دوره را سپری کنید  تا بتوانید 

سوالات متداول

خیر

اگر شما تازه کار هستید این دوره به عنوان اولین دوره به شما پیشنهاد میگردد وپیش نیازی ندارد. در حقیقت این دوره پیش نیاز سایر دوره هاست.

بله، صد در صد شما قبل از شرکت در دوره تعمیرات ایسیو باید ابتدا با اصول عملکرد سیستم انژکتور آشنایی داشته باشید در غیر اینصورت مطالب دوره ایسیو برای شما مفید واقع نخواهد شد.

با توجه به اینکه اکثر ایرادهای سیستم گاز و بنزین مشترک است اگر قصد دارید به شکل حرفه ای در زمینه خودروهای دوگانه سوز فعالیت کنید حتما در کنار دوره های سی ان جی دوره برق و انژکتور را سپری کنید و بخصوص اگر  قصد فعالیت در زمینه خودروهای دوگانه سوز فابریک دارید ضرورت شرکت در این دوره بیشتر میشود.

با توجه به اینکه کلیه مراحل عیب یابی به طور کامل مطرح شده و هر جا که لازم بوده روی خودرو فیلم برداری شده مطالب بسیار کاربردی می باشد و با کمی دقت و کسب تجربه می توانید خیلی سریع تبدیل به یک استاد کار تنظیم موتور تبدیل شوید.

مطالب آموزشی موجود در دوره حداقل به مدت دو سال در پنل کاربری شما باقی می ماند و شما میتوانید بارها و بارها مطالب را مشاهده کنید.

خیر، لازم نیست شما در زمان و ساعت خاصی وارد دوره شوید. پس از ثبت نام در دوره هر موقع که احساس می کنید آمادگی بیشتری برای یادگیری و تفهیم مطالب دارید وارد کلاس مجازی می شوید و پس از اتمام هر درس به طور اتوماتیک دروس بعدی برای شما فعال میشود.

  • چون محتواي آموزشي با صرف زمان زياد و از قبل آماده شده بسيار كامل و كاربردي مي باشد.
  • در ضمن تدریس ، هر جا لازم بوده از خودرو و تجهیزات آن فیلمبرداری شده تا درک آن آسان باشد.
  • اطلاعات آموزشی به بخش های کوتاه تقسیم بندی شده تا کارآموز مجبور نباشد در زمان کوتاه حجم زیادی از اطلاعات را به ذهن بسپارد.
  • در هرزمان و هر مکان با داشتن کامپیوتر و اینترنت میتوان وارد کلاس شد.
  • محتوای آموزشی در دسترس کارآموز قرار میگیرد و کارآموز میتواند مطالب مربوط به هر بخش را چندین بار مشاهده نماید.
  • کلاسهای آنلاین و غير حضوري عواملی از قبیل دوری راه و خستگی راه و رها کردن کسب و کار و اتلاف وقت که کلاس های حضوری دارند ، را ندارند.
  • جهت ساده سازی مطالب و سهولت در یادگیری ، تلاش شده با ویرایش حرفه ای محتواهای آموزشی و استفاده از عکس، فیلم واسلاید متناسب با مباحث آموزشی ، کیفیت دوره و بازدهی آن به میزان قابل توجهی افزایش داده شود.
  • جهت رفع ايراد، كارآموزان سوالات خود را در فرم هاي انتهاي هر درس مطرح مي كنند و پاسخ سؤالات كارآموزان بصورت يك فايل ويدئويي در انتهاي دوره قرار مي گيرد.
  •  

ارزش دوره: 2میلیون و 500هزار تومان 

ز

اطلاعات دوره

مربی دوره

عباس کابلی
عباس کابلی نویسنده

بیش از 12 سال تجربه فعالیت در زمینه خودروهای دوگانه سوز

سیستم سوخت رسانی و انژکتور

ثبت نام در دوره

بخش اول

فصل دوم

فصل سوم

فصل چهارم

فصل پنجم

فصل ششم

فصل هفتم

فصل هشتم

نظر شما چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام جناب آقای مهندس بسیار سپاسگزارم از لطف شما ممنونم راهنمایی خوبی را ارائه فرمودید

  2. سلام مهندس بابت جمع آوری دوره ازتون تشکر میکنم اموزش دورتون عالیه حرف نداره

    1. سلام جناب آقای مهندس کابلی عزیز برای راهنمایی ارزشمندتان متشکرم. از آشنایی با شما لذت بردم و از دیدن نحوه آموزش نکات ریز مهم کارتان چیزهای زیادی یاد گرفتم.

      از اینکه این فرصت را داشتم که با شما از نزدیک کار کنم، سپاسگزارم.

  3. در یک کلام واقعا عالیه همه نکات ریز و مهم گفته شده

    1. دوره ای فوق العاده ای هست ممنون از شما

    2. واقعاً عالی آموزش میدید استاد .. تشکر بابت زحماتی که کشیدین

  4. سلام مهندس ممنون از این عالیتر نمیشه

  5. مثل همیشه عالی و جامع کاربردی ممنون از تلاش بی وقفتون
    اگه فایلpdf نقشه های ecu در اختیارمون می گزاشتین عالی میشد

  6. سلام مهندس با اینکه من دوره درجه 1 اتو مکانیک را از بهترین مراکز فنی حرفه ای تهران دریافت کردم به روان ی گفتار و نحوه تدریس شما بیان نکرده بودند تشکر از نحوه تدریستان

  7. سلام خدمت مهندس کابلی دوره بسیار خوبی هست وممنون که تجربیات خودتون رو در اختیار ما گذاشتین

  8. سلام مهندس کابلی ممنون از شما که وقت گذاشتین واطلاعات خوبتون رو در اختیار ما گذاشتین

  9. عالی بود
    تشکر از آقای کابلی که زحمات فراوانی کشیدن

  10. بسیار مفید بود تشکر از مهندس کابلی عزیز👌

  11. با سلام وارادت بنده درزمینه برق خودرو چندین سال کار کرده و دوره های مختلفی را حتی در خارج گذراندم اما این پکیج واین نوع آموزش را بسیار کاربردی و مفید دیدم و یک بار فنی وعلمی بسیار عالی برای من بودلذا توصیه میکنم با گروه فنی مهندس کابلی همراه شوید.باتشکر

  12. سلام مهندس کابلی، در ابتدا تشکر میکنم بابت دوره عالی که ارائه فرمودید
    یک سوال در مورد سنسور اکسیژن برام پیش اومده، درخصوص سیگنال مثبت و منفی و پایه های مربوطه که فرمودید، منظورم گرمکن نیست

    طبق برداشتی که از فرمایشات شما داشتم. با توجه به اینکه سنسور اکسیژن ولتاژ تولید میکند و در ادامه سیگنال مثبت و منفی به ایسیو ارسال می کند. یعنی یک موج سینوسی به ایسیو ارسال می شود ؟

    طبق تجربیات خودم، به نظر باید یکی از پایه های منفی دائم و دیگری گزارش ولتاژ به ایسیو باشد ؟
    ممنون میشم راهنمایی بیشتر بفرمایید. تشکر

  13. ممنون مهندس جان عالی بود وکامل

  14. سلام مهندس دوره آموزش جامع وکاملی بود همچنین روش ارائه و تدریس مناسب برای تمامی افراد دسته بندی شده بود فقط میزان وزمان ارائه نقشه نسبت به بقیه مطالب کم بود

  15. بادرود.خسته نباشید جناب آقای مهندس کابلی.بجان خودم ی دونه ای.خدا شما را حفظ کنه.تمام مراحل و بخشهایی که آموزش میدید فوقلعادس منکه سوادم زیاد نیست خیلی خوب متوجه میشم

  16. سلام استاد واقعا نکات جالب و ریزی اشاره کردید ممنون

  17. سلام بسیار مطالب جدید وکاربردی بود ولی تصاور کارگاهی جاداشت بشتر گذاشته بشه

  18. سلام خداقوت عالی ودرجه یک بانکات ریزکه خیلی ازدوستان هنوز بی اطلاعند دمتون گرم.

  19. سپاس از زحمات آقای مهندس کابلی بابت آموزش جامع و کاملشون.

  20. با تشکر و کمال قدردانی استاد کابلی عزیز که از شهر علم وهنر اصفهان دوست داشتنی من به نوبه خودم از شما به خاطر آموزش های بی نظیر شما به خاطر پیشرفت جوانان ایرانی تشکر میکنم و خیلی عالی بود

  21. با عرض سلام دوره های مهندس کابلی
    واقعا حرف نداره
    من اصلا در مورد انژکتور اطلاعی نداشتم
    ولی الان با این که کارم تعمیرات cng هستش تنظیم موتور رو هم به راحتی انجام میدم .
    با تشکر .

  22. سلام مهندس .خسته نباشید.دوره بسیار خوبیه.انشالله هرچه زودتر دوره پیشرفتشم بزارید.فقط دوتاازبخشاش فیلمی نبود .یکی معرفی اجزا پژو زیمنس ودیگری مرور کلی پارامترها که خالیه ولی قسمت قبلش(پارامتر خوانی با دیاگ) گفته شده.بازم ازتون ممنونم بابت دوره خوبتون

  23. عالی خسته نباشید تشکر میکنم بابت زحمات بی دریغی که کشیدید ممنون

  24. سلام مهندس. دوره کامل بود واقعا مثل این دوره هیجا گیر نمیاد سپاس

  25. سلام استادعزیز جناب آقای کابلی واقعا زحمت کشیدی برای دوره خیلی عالی بود ممنون که همه مطالب راواضح توضیح دادی

  26. سلام مهندس آموزشاتون عالی ولذت بخشه
    فقط دوست داشتم ببینم چجوری باید به ایسیو برنامه بدیم و بست کنیم کلا چجوری باید با دستگاه دیاگ کار کنیم

  27. سلام
    مهندس واقعا يه نكاتي رو ميگين كه من با چند مدت كار كردن تونستم بدست بيارم
    ممنون

  28. باتشکر از استاد کابلی عزیز فقط میتونم بگم که تا آخر عمرم فراموشت نمیکنم باعث پیشرفت در کارم شدید من اوایل بازاری نداشتم اما شکر خدا الان همه چیز تغیر کرده واقعا این اموزشارو هیچ جا نمیتونیم پیدا کنیم چقدر شیرین درس میدید

  29. سلام مهندس جان بسیار عالی و کامل هست ممنون

  30. بینهایت از شما مهندس کابلی بزرگوار وتمام عزیزانی که در تهیه وجمع آوری این پکیج ها واموزشهای بسیارمفید زحمت کشیده اندسپاسگزاریم.

  31. با سلام بسیار عالی ، مفید و کاربردی هست ممنون از زحمات مهندس کابلی عزیز

  32. با سلام بنده ده سال در زمینه برق خودرو فعالیت میکنم .با خرید دوره های سی آن جی مهندس کابلی کارم بسیار کاملتر شده است و درآمد من هم بهتر شده و بسیار محتوای بالایی در این دوره وجود دارد

  33. سلام
    مهندس همه فن حریف کی بودی تو//
    خیلی ممنونم از اموزشهای اصولی شما مهندس کابلی عزیز من بعد از گزراندن دوره انزکتور ونقشه خانی تصمیم دارم از فردا یه بنر دیگه جلو مغازم بنویسم وتنظیم متور هم انجام بدم حالا من یه لور بالا تر رفتم این موفقیتم را مدیون مهندس کابلی عزیز هستم

  34. خیلی دوره انژکتور عالی و کامل بود با تشکر از مهندس کابلی همشهری گرامی

  35. سلام خیلی ممنون از شما مهندس کابلی عزیز اطلاعات شما در زمینه تعمیرات سی ان جی خودرو کامل و جامع میباشد سپاس گذارم

  36. سلام واقعا دمتون گرم با این همه زحمت وتجربه ی کاری که گذاشتید خیلی عالی بود

+1094 ثبت‌نام شده