آموزش cng – آموزش حرفه ای خودروهای دوگانه سوز
بخش چهار از هفت
در ادامه میخوام دوره عیب یابی حرفه ای رله های سیستم گاز خودروی ۴۰۵ با ایسیو گاز ساکس ۵۰۰ را در اختیارتون قرار بدم.
وقتی آموزشهای این بخش را تماشا کنی بهتر متوجه میشی که چرا اینقدر از پکیج طلایی پلاس ۲ استقبال شده و چرا کارآموزای این پکیچ اینقدر عالی نتیجه گرفتند.
طوری ساده و روان و با کلیه جزپیات بهت آموزش میدم که از آموزش دیدن لذت ببری
در حال حاضر افراد زیادی در سطح کشور در زمینه تعمیرات خودروهای دوگانه سوز فعالیت می کنند که بعضی از آنها بالای ۱۰ سال تجربه فعالیت در این زمینه دارند اما اکثرا توی تعمیر خودروهای دوگانه سوز فابریک که بخش بسیار تخصصی و پردرآمدی هم هست و حتی توی عیب یابی دوگانه سوزهای کارگاهی ضعیف عمل میکنند و در بسیاری از مواقع به جای اینکه تعمیرکار حرفه ای باشند تعویض کار حرفه ای هستند!! بنابراین خیلی مهمه که بدونیم چه راهی وجود داره که به جای تعویض کار حرفه ای، تعمیرکار حرفه ای باشیم؟ فرمول موفقیت چیه؟ چه مسیری را باید طی کنیم و چه نکات مهمی را باید رعایت کنیم تا توی این زمینه ضعیف عمل نکنیم.
باور کنید خیلی برام مهمه که شما از آموزش دیدن نتیجه عالی بگیرید و به همین خاطر میخوام این نکات را بهتون بگم، نکاتی که شاید در ظاهر براتون ساده و بی اهمیت باشه!! چیزی که میخوام بهتون بگم نتیجه بیش از ۱۲ سال تجربه من و ارتباط با کارآموزای بسیار زیادی هست که توی سالهای گذشته بهشون آموزش دادم.
اولین و مهمترین علت عملکرد ضعیف این تعمیرکاران این بود که آموزشهای پیش نیاز مربوط به خودروهای دوگانه سوز را سپری نکرده بودند و متاسفانه نمیدونستند که این دوره های پیش نیاز چقدر میتونه توی حرفه ای شدن اونها تاثیر بگذاره. مهمترین دوره پیش نیاز برای تعمیر و عیب یابی خودروهای دوگانه سوز آشنایی کامل با سیستم سوخت رسانی و انزکتور خودروهای بنزین سوز هست آشنایی کامل با نقشه خوانی حرفه ای و عیب یابی دقیق سنسورها و عملگرها و همچنین شیوه حرفه ای کار با دستگاه دیاگ و ..
بارها و بارها گفتم باز هم میگم قبل از اینکه تعمیرکار حرفه ای خودروهای دوگانه سوز باشید اول باید یک تنظیم موتور کار حرفه ای باشید!میدونید چرا؟! چون اولا اکثر ایرادهایی که توی خودرو های دوگانه سوز بوجود میاد ناشی از ایراد توی سیستم بنزینه، ولی چون بیشترین تاثیرش روی گاز مشخص میشه بنابراین مشتری هم برای رفع ایراد ابتدا به تعمیرگاه خودروهای دوگانه سوز مراجعه میکنه، و اگه تعمیرکار سی ان جی با اصول تنظیم موتور خودرو آشنایی نداشته باشه نمیتونه ایراد خودرو را پیدا کنه.
دوما با توجه به اینکه برای عیب یابی خودروهای دوگانه سوز فابریک با سنسورها و عملگرهای سیستم گاز سر و کار داریم الزاما باید با نحوه کار با دیاگ و پارامتر خوانی دیاگ آشنایی کامل داشته باشیم تا بتونیم بصورت حرفه ای عیب یابی دوگانه فابریکها را انجام بدیم.
جالبه بدونید یکی از مهمترین دلایل موفقیت افرادی که از آموزشهای پکیج طلایی پلاس ۲ استفاده کردند اینه که به طور کامل با دوره های پیش نیاز آشنایی دارند چون یکی از ۲۸ دوره ای که توی پکیج طلایی پلاس ۲ هست دوره سیستم سوخت رسانی و انژکتوره و توی این دوره به طور کامل عیب یابی سیستم برق و انژکتور،نقشه خوانی حرفه ای، کار با دیاگ و پارامتر خوانی، عیب یابی سنسور و عملگرها و هرآنچه در این زمینه لازم هست آموزش داده شده که توی جلسات بعدی بخشهایی از این دوره را هم به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهم داد.
همون طور که گفتم پردرآمدترین بخش خودروهای دوگانه سوز عیب یابی و تعمیر خودروهای دوگانه سوز فابریکه ولی متاسفانه اکثر تعمیرکاران سی ان جی کشور توی این زمینه ضعیف هستند. میخوام راز خیلی مهم و فرمولی را بهتون بگم که به شما کمک میکنه در کوتاه ترین زمان بصورت حرفه ای با عیب یابی تمامی خودروهای دوگانه فابریک(بیش از ۳۲ مدل) آشنا بشید. اگه طبق این فرمول و متد آموزش ببینید یادگیری تعمیرات خودروهای دوگانه فابریک براتون خیلی ساده تر و راحت تر میشه ،فرمولی که خودم برای تولید دوره جامع تعمیرکار حرفه ای خودروهای دوگانه سوز فابریک استفاده کردم و عالی نتیجه گرفتم. در ویدیوی زیر این فرمول را خیلی دقیق و کامل توضیح دادم.
باید بدونید که تنوع خودروهای دوگانه سوز فابریک خیلی زیاده تقریبا بالای ۳۲ مدل سیستم دوگانه سوز فابریک داریم و اگه کسی بخواد با عیب یابی تمامی این خودروها بصورت حرفه ای آشنا بشه باید به ترتیبی که در ویدیوی زیر گفتم آموزش ببینه.