آموزش cng – آموزش حرفه ای خودروهای دوگانه سوز
ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید با کسب مهارت های فنی مرتبط با سیستم های دوگانه سوز خودرو (cng) به بهترین تعمیرکار حرفه ای شهرتان تبدیل شوید
ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید با کسب مهارت های فنی مرتبط با سیستم های دوگانه سوز خودرو (cng) به بهترین تعمیرکار حرفه ای شهرتان تبدیل شوید
سلام مهندس از هسته و بوبین نگفتید و عیوبی که روی خودرو بخاطر ریگلاتور میوفته و خطاهای مربوط سایز اورنگها هم نگفتید
بادرود فراوان
ممنون بابت تمام زحماتی که کشیدن.بسیار عالی بود.خداقوت.
سلام
خیلی خوب بود فقط قرار بود شماره اورینگ ها را بگویید
سلام ممنون خیلی عالی بود
سلام بسیارخوب بود
یوسف عسکری
سلام مهندس جان خسته نباشید دورهای شما بسیار عالی و خوب است ممنون با تمام زحماتی که کشیدید متشکرم
یوسف عسکری تشکر میکنم بابت دوره ریگلا تور واقعا سپاس گذارم ممنونم جناب آقای مهندس
یوسف عسکری سپاس دورد بر شما زحمت کشیدید بسیار دوره خوبی است متشکرم
سلام مهندس بی زحمت شماره اورینگ بگید
سلام خدمت شما مهندس گرامی ممنون از شما بابت آموزش ساده وکامل .این فایل خریداری شده را چطوری دانلود کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام واقعا عالی خدا خیر بده به مهندس کابلی
سلام خسته نباشید مهندس واقعا عالی بود
فقط اون شماره ی اورینگ رو نگفتید
بسیار عالی
باز هم عالی مثل همیشه
سلام مهندس یکی از بهترین دور هایی ک شرکت کردم همین دوره پکیج طلایی هست
ممنون از شما بخاطر زحماتتون
سلام مهندس باید بگم بهترین و کاملترین آموزشی بود که تا حالا دیدم
جانب مهندس کابلی، حرف نداره نامبر وانه
خیلی عالی بود تشکر میکنم امیدوارم همیشه سربلند باشید
مثل همیشه عالی و مفید با اطلاعات جامع و کامل ممنون از شما اقای کابلی
بسیارعالی
سلام خسته نباشید بهترین آموزش تعمیرات بود خیلی خیلی متشکرم
عالی بود مهندس خیلی خوب عالی توضیح دادید ممنونم
سلام عالییییی بود خسته نباشید فقط قرار بود سایز اورینگهارو بگید فکر کنم یادتون رفت
ممنونم از مهندس کابلی بابت تدریس عالی🌹
بصورت کامل توضیح داده شد سپاسگذارم
بسیار عالی👍
سلام آقای کابلی واقعا بی نظیر هست عالی خیلی خوب بود ممنونم از تون
سلام مهندس سایز اورینگها رو اعلام نکردید ممنون
ممنون از توضیح کاملتون. یکی سایز اورینگ هارو نگفتید و اینکه استفاده از گیره یا روش سمباده زدنی که گفتین به قطعه آسیب نمیزنه!
بسیار عالی
باسلام بسیار مچکرم از جناب اقای کابلی دوره بسیاردوره کاملی هست من که بعد از چندین سال کارکردن در تعمیرگاه مکانیکی تون اپ وتنظیم موتور و15 سال گازسوز دوره به این خوبی ندیده بودم ازهمکاران محترمی که خیلی حرفه ای هم هستن خواهش دارم که دوره پلاس طلای دوروخریداری کنن تا ببینن که اقای کابلی چکار کرده بابت مطالب بسیارکاربردی که اقای مهندس در اختیارمن وهمکاران گذاشتن کمال تشکر را دارم
ممنونم خیلی کامل بود
سلام خسته نباشید واقعا عالی بود
ممنون عالی بود
سلام مهندس
جعبه اورینگ کامل cng رو از کجا پیدا کنیم.
درود
جناب مهندس کابلی ایراد در تنظیم نشدن فشار خروجی گاز از رگلاتور بعد از سرویس چی میتونه باشه.در صورتی که پرده مرحله 1 و 2 تعویض شده اورینگ مغزی فشارشکن هم تعویض شده
ممنون
باسلام و درود.خیلی عالی بود
سلام
خب مجموعه دمبر چطوری مسیر گاز رو کنترل میکنه.اصلا گاز تو مسیر مجموعه دمبر نیست.
از زیر دیافراگم مرحله دوم رد میشه میره و مجموعه دمبر در بالای دیافراگم است. چطور گاز رو کم و زیاد میکنه؟
ok
نکته های جالب و ریزی یاد گرفتم ممنون
با سلام و درود خدمت استاد عزیز واقعا عالی هستین و آموزشهای کاربردی دارید نظر من این که هر کسی دنبال یه شغل عالی و پر درآمد هست هیچ جای فکر کردن نداره با آموزشهای استاد به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل میشوید با آرزوی موفقیت
خسته نباشید میگم به مهندس.عالی بود
تشکر فراوان خدمت شما🌹
با سلام و خسته نباشی خدمت شما..ممنونم بابت آموزش خوبتون….
با سلام خدمت شما سپاس فراوان
عالی
سلام استاد واقعا عالی هستین
سلام مهندس سایز اورینگ ها را نگفتید
استاد همه چی عالیه اگر امکانش هست شماره اورینگ هارو بهمون بگین
عالی با تشکر
سلام ممنون از پکیج عالیتون ازنظرکیفیت عالی باتشکر حسنیان
👍